Bioware se priprema na vrhunac epske trilogije Mass Effect i vi imate mogućnost igrati je i na Wii U. Iza nas je dug put i svaka naša odluka pomaknula nas bliže konačnom zaključku. Vrijeme je požnjeti ono što smo dosad posijali. Veliko finale je tu. Put kapetana Sheparda postigao je velik uspjeh na sceni virtualne zabave. Drugi dio je čak bio proglašen igrom godine. Mass Effect 3 nastavlja točno ondje gdje smo stali, čime se održava kontinuitet priče. Ponovno susrećemo našeg glavnog junaka i njegov tim. Naš zadatak daleko od toga da je završen...
Drevna izvanzemaljska rasa Reapera započela je snažnu invaziju i ostavlja za sobom pustoš i nesreću. Prakticki svaka rasa je na rubu konačnog istrebljenja. Baš kao na zoru našeg doba, kada su Reaperi uništili tadašnje civilizirane rase. Čeka li nas zaista ista sudbina? Jedina šansa za spas smo mi u ulozi zapovjednika Sheparda. Moramo ujediniti sve inteligentne rase u jedan odlučan val otpora. Neće biti nimalo lako, jer je jedna od mnogih napadnutih planeta i Zemlja. Ako ne uspijemo, sudbina cijele naše civilizacije i ostatka inteligentnih rasa bit će zapečaćena. Samo mi možemo odrediti ishod pojedinih događaja - odlučujući koje će planete biti spašene od istrebljenja, a koje će savezi pak formirati ili napustiti u nastojanju da okupe snage. Tko od naših prijatelja preživi i kako će sve završiti. Serijal Mass Effect kombinira elemente vrhunske akcijske pucačine s filmski prezentiranom interaktivnom pričom. Naslovi Biowarea povijesno spadaju među najuspješnije.
Na zvučnoj podlozi ponovno je surađivao velik broj glumaca i skladatelja. U profesionalnom dubingu opet ćemo čuti Yvonne Strahovski, Setha Greena, Carrie-Anne Moss, Adama Baldwina i Martina Sheena. Pjesme su sastavili hollywoodski skladatelji Clint Mansell i Christopher Lennertz. Na cjelokupnom zvuku radio je i Cris Velasco, poznati autor glazbe za serijal God of War, te veterani Mass Effecta Sam Hulick i Sascha Dikiciyan.
Što nas čeka?
Izvrsno vizualno iskustvo koje balansira na granici RPG-a, FPS-a i interaktivne vizualne zabave.
Svaka vaša odluka može imati manji ili veći utjecaj na razvoj daljnjih događaja. Igra će opet crpiti iz promišljenih psiholoških razgovora i stavljat će igrača pred mnoštvo moralnih dilema. Vaše odluke tako će se realizirati u priči i potpuno je mijenjati.
Mogućnost učitavanja lika iz prethodna dva dijela. Time ćete dobiti i sasvim drugačiju pozadinu, što može dovesti do različitih situacija (npr. vaša lojalnost prema Vijeću i je li vam vraćen status Spectre).
Interakcija s ostalim članovima vaše posade. Svaki je lik specifična osobnost s vlastitim stavom.
Kooperativni način rada za do 4 igrača i multiplayer.
Izvrstan soundtrack od hollywoodskih skladatelja